OGŁOSZENIE – DAG.26.2.13.2019 ZAPYTANIE OFERTOWE NA JEDNORAZOWĄ DOSTAWĘ PRODUKTÓW SUCHYCH
O nas
Celem naszego Domu jest zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz zaspokojenie ich niezbędnych potrzeb zdrowotnych, edukacyjnych, społecznych oraz religijnych. Zakres i poziom świadczonych usług dostosowany jest do indywidualnych potrzeb mieszkańców. Człowiek oraz jego potrzeby postrzegane są indywidualnie i podmiotowo. Misją Domu jest Godne, Aktywne i Bezpieczne Życie.
Kontakt
Dom Pomocy Społecznej
ul. 1-go Maja 79
27-300 Lipsko
Województwo mazowieckie
Tel: 48 3782 342
Email: dyrektor@dpslipsko.pl
Ostatnio dodane
DAG.26.2.12.2024 WYNIK – ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 21.10.2024 r. Ogłoszenie o wyniku zapytania ofertowego Dyrektor
DAG.26.2.12.2024 OGŁOSZENIE –ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP I DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM FABRYCZNIE NOWYCH WYMIENNIKÓW C.W.U. W KOTŁOWNI DPS LIPSKO
Znak sprawy DAG.26.2.12.2024 Lipsko, dnia 03.10.2024 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
Znak sprawy DAG.26.2.13.2019 Lipsko, dnia 20.11.2019r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM | |
Zamawiający | Dom Pomocy Społecznej w Lipsku
ul. 1 Maja 79, 27-300 Lipsko |
Przedmiot zamówienia | Jednorazowa dostawa produktów suchych typu mąka, cukier, przyprawy. |
Termin wykonania zamówienia | 9-10.12.2019 r. |
Zakres zamówienia | Zgodnie z kwestionariuszem ofertowym (załącznik nr 1) |
Tryb postępowania | Wartość netto zamówienia mniejsza od 30.000 EURO, Zapytanie ofertowe |
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) | – forma elektroniczna: strona internetowa www.dpslipsko.pl
– na wniosek wykonawcy forma pisemna: w siedzibie zamawiającego (DPS Lipsko ul. 1 Maja 79, 27-300 Lipsko, |
Termin składania ofert | 28.11.2019 godz. 1300 |
Miejsce składania ofert | DPS Lipsko ul. 1 Maja 79, 27-300 Lipsko, pokój nr 33 |
Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu | 1. prawidłowo wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1)
2. prawidłowo wypełniony i podpisany kwestionariusz ofertowy (załącznik nr 2) 3. parafowany wzór umowy (załącznik nr 3) 4. oświadczenie Dostawcy o spełnieniu przez niego warunków określonych w Ustawie o warunkach zdrowotnych żywności 5. podpisana karta informacyjna (załącznik nr 5). 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu |
Kryteria oceny ofert | Cena 100% |
Dyrektor
Anna Sajór
Posted by admin on środa, 20 listopada, 2019 @ 10:21PM
Categories: przetargi-nieaktualne